Skal se Liverpool og Manchester U

Publisert av Kjell Berntsen den 18.01.21.

De gleder seg som unger, sier trener Tor Paulsen. Sammen med Katrine Næss og Jan Strand trener han fotballklubben som ikke spiller i noen serie. men som trener flittig og drar på turneringer.

Nå skal de tre trenerne og Bård Bjerkeseth på tur sammen med 10 av spillerne på laget.

Flere turer

– Sist vinter var vi på turnering i Verdal, og i vår var vi på Rosenborgs turnering på Lerkendal. Det har gitt skikkelig mersmak, og når vi luftet tur til fotballøya var det full respons, sier Paulsen som sammen med Jan Strand egentlig hadde tenkt å ta med seg noen få på Englandstur.

– Det er noen som er supersupportere av United, og de hadde vi tenkt å ta med. Men når alle ville være med, så startet vi arbeidet med finansiering, sier han.